למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    אחת האטרקציות הטובות והאקזוטיות ביותר

    אחת האטרקציות הטובות והאקזוטיות ביותר שתוכלו להוסיף לאירוע שלכם הוא קיאק הפירות הידוע והאהוב. קיאק פירות לאירועים הוא קיאק ענק בגודל של 3 מטר מכוסה ב70 קילו של פירות צבעוניים, אקזוטיים וטעימים במיוחד. הפירות מוצגים בחיתוכים מרהיבים וסידור מרשים במיוחד שלא מבייש כל אירוע בכל סדר גודל. לצד הטעמים והצבעים המרשימים תוכלו ליהנות גם מהניחוחות הנפלאים ואין ספק כי האורחים שלכם יישארו פעורי פה לנוכח המראה המרהיב של הקיאק והפירות. חברת שואו הפקות אירועים מתמחה בהפקות של אירועים מסוגים שונים, החל מחתונות, בר או בת מצווה, ימי הולדת, מסיבת רווקים ורווקות, אירועי חברה ועוד. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לשמח לכם ממגוון האטרקציות המלהיבות המופיעות בקטלוג שלנו באתר.

    להפוך את האירוע למהנה הרבה יותר:

    יש אטרקציות שפשוט הופכות את האירוע למעניין ומהנה יותר. אטרקציות אוכל תמיד תופסות מקום טוב ברשימה הזו שכן הן מתאימות לכל אורח כמעט, כולל צמחוניים שבדרך כלל סוגיית האוכל אתם מצריכה התאמה מבחינת מנות וכו'. האירוע יהפוך להרבה יותר מעניין ואין ספק כי הנוכחות של הקיאק עם הפירות תורגש בלא קשר למקום בו תמקמו אותו. אגב ניתן למקם אותו כמעט בכל מקום: החל מאזור הבופה של האוכל, דרך מיקום קרוב לרחבת הריקודים ועד לרחבת הכניסה למתחם.

    מה כולל קיאק פירות לאירועים?

    אטרקציית קיאק פירות לאירועים היא אטרקציה מלהיבה הכוללת כ70-80 קילו של פירות צבעוניים, טריים וטעימים במיוחד. אלה יהיו חתוכים ומסודרים על קיאק מעוצב באורך 3 מטר עם חמצוצים וענפים שישלימו את העיצוב מסביב. מלבד פריט דקורטיבי יוצא דופן האורחים שלכם יוכלו ליהנות מאטרקציה טעימה במיוחד. הטעם של האבטיח, המנגו, הליצ'י, המלון ופירות אקזוטיים אחרים שיתנו להם להרגיש כאילו הם על חוף הים באי בודד עם כל החברים וברקע יש מוסיקה ומסיבה מדליקה.

    לסיכום; הזמנת קיאק פירות לאירועים יכולה להיות אטרקציה מדליקה במיוחד שיכולה להתאים לכל אירוע ובכל סדר גודל. במחיר אטרקטיבי במיוחד לאטרקציית אוכל תזכו להעניק לאורחים שלכם קינוח טעים במיוחד בשילוב אטרקציה ששווה להצטלם לידה.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן