למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    אטרקציות לאירוע מיוחד של פעם בחיים

    אירוע בת המצווה הוא אירוע מיוחד של פעם בחיים. סביר להניח שההכנות לבת המצווה כבר יתחילו שנה ארוכה קודם לכן כאשר הנסיכה הקטנה שלכם כבר תתחיל להעלות רעיונות ותגבש רצונות לגבי האירוע שלה. בהתאם לתקציב וליכולת שלכם כמובן, סביר להניח שתרצו להפיק עבורה את האירוע הטוב ביותר. אירוע בלתי נשכח עבורה ועבור חבריה וחברותיה. אטרקציות לבת מצווה יהיו חלק קריטי מהנושא הזה שכן אלה יספקו בידור ועניין החיוניים מאוד בקרב הקהל הצעיר. חברת שואו הפקות אירועים תשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך ולהפיק עבורכם אירוע בת מצווה מדהים בכל הדרוש בכך. כל שאתם צריכים זה לבחור מועד, מקום ותקציב ואנחנו נדאג לכל היתר: צלם, תקליטן, אטרקציות, אוכל ועוד.

    5 אטרקציות לבת מצווה שכדאי לשלב:

    • עמדת צילום מיני מי – עמדה מדליקה של מסך ירוק 2.5 על 2.5 מטר עם צלם שיפיק תמונות מדליקות. יש גם אביזרים שניתן להצטלם אתם ולהפיק תמונות קונספט חמודות, לבד או עם חברים. לאחר מכן הצלם יפיק פסלוני מיני מי קטנים שיחכו ליד העמדה שהאורחים יוכלו לאסוף אותם כמזכרת מדליקה הביתה.
    • עמדת שזירת פרחים – אטרקציה מדליקה הכוללות אינספור פרחים מהם יוכלו הנערות הצעירות להכין זרים מדליקים. שילוב צבעוני ומהנה במיוחד.
    • כניסת ירח וכוכבים – כניסות מיוחדות אלו אטרקציות מלהיבות לבת מצווה ואין כמעט בת מצווה ללא כניסה מיוחדת של כלת בת המצווה. זו תוכל להיכנס מהתקרה ישובה על גבי הירח והכוכבים בליווי מוסיקה מתאימה, עשן נמוך, זיקוקים ובועות סבון.
    • בובות ענק לרחבה – רוצים לשדרג את רחבת הריקודים ולגרום לכל האורחים הצעירים להזיז ת'גוף? אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות בובות ענק מרקדות!
    • שולחנות משחק – אטרקציה מלהיבה נוספת היא השכרת שולחנות משחק המתאימה גם לבר מצווה וגם לבת מצווה. מגוון משחקים אפשריים מחכים לכם בקטלוג של שואו הפקות אירועים.

    רוצים להפיק לנערה הצעירה שלכם את האירוע המושלם? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להעמיד לשירותכם את האטרקציות המלהיבות ביותר ושירותים נוספים הנדרשים לכם באירוע והכול במקום אחד.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן