למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    אטרקציות מיוחדות המתאימות בעיקר לקהל הצעיר

    אירוע בר המצווה הוא אירוע מיוחד במינו, אירוע של פעם בחיים יש לומר, אותו חוגגים כאשר הנער הצעיר עולה לגיל 13 והופך למעשה לגבר. באירוע המיוחד הזה נרצה שגם חתן השמחה וגם חבריו ישמחו ויזכרו את האירוע לטובה לאורך שנים רבות קדימה. כדי לעשות זאת נצטרך לוודא שיש להם עניין, בידור ואטרקציות מלהיבות. אטרקציות לבר מצווה יהיו אטרקציות מיוחדות המתאימות בעיקר לקהל הצעיר והיו גם אטרקציות המושתתות על ערכי הדת היהודית שכן היא מקורה של הסיבה למסיבה מלכתחילה 🙂 חברת שואו הפקות אירועים ישמחו לעמוד לשירותכם עם כל השירותים הנדרשים להפקת האירוע המושלם, לרבות שירותי אטרקציות מלהיבות מעשרות רבות של סוגים.

    5 אטרקציות לבר מצווה שיהפכו את האירוע למושלם:

    • קירו צילום מגן דוד – סמל המגן דוד מסמל את הדת היהודית וכאשר מדובר באירוע על טהרת הדת היהודית כדאי יהיה לשלב אלמנט שקשור בדת במהלך האירוע המסורתי. במסגרת אטרקציה זו תוכלו ליהנות ממגוון דוד, אותיות והמספר 13 עם תאורה נפלאה ומראה מרהיב שיהפוך את המקום למושלם עבור צילום תמונות מרהיבות למזכרת.
    • כניסה מיוחדת – כניסות מיוחדות פופולריות מאוד בכל אירוע בר מצווה וכך גם באירוע של בנכם היקר תוכלו להכניס אותו למרכז הרחבה עם מגוון כניסות מיוחדות ומדליקות במיוחד, החל מכניסת תפילין ענק, דרך כניסה בספר תורה ועוד מגוון אפשרויות תפאורה מרהיבות.
    • זיקוקים קרים לבר מצווה – זיקוקים תמיד פופולריים אבל לא רק אלה שמתפוצצים בשמיים. ישנם גם הזיקוקים הקרים שאינם מסכנים את הנערים הצעירים ויכולים להוסיף משמעותית לאווירה באירוע. אלה ניתנים לשילוב בזמן הריקודים והמסיבה, בזמן הופעה של להקה מוסיקלית או להקת רקדנים וכמובן במהלך הכניסה המיוחדת לאירוע.
    • בובות ענק לרחבה – הוסיפו שיק מדליק לאירוע עם בובות ענק מרהיבות שירקדו עם האורחים הצעירים ויכניסו אותם לאווירה.
    • עמדות מולטימדיה – עמדות אלו יהיו האטרקציה המלהיבה ביותר באירוע שלכם. הקהל הצעיר אוהב את המסכים הדיגיטליים ומשחקי המחשב וירגיש באירוע ממש כמו בבית – רק עם החברים שיוכלו לאתגר אחד את השני במשחקי וידיאו מדליקים ופופולריים במיוחד.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן