למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    אירוע גדול ומיוחד

    אירוע החתונה הוא אירוע גדול ומיוחד שאנו שואפים לקיים פעם אחת בחיים. כיאה לאירוע מסוג זה נרצה שהאורחים ייהנו מכל רגע ולצורך כך נצטרך אטרקציות מקוריות לחתונה. אטרקציות אלו הן אטרקציות שלא מופיעות בכל אירוע אחר שהיינו בו ומספקים לאורחים שלנו רגעי WOW מיוחדים ומפתיעים שהם יזכרו לאורך שנים רבות קדימה. חברת שואו הפקות אירועים נוסדה בשנת 2005 ומאז הפיקה ולקחה חלק באינספור אירועים מיוחדים, לרבות חתונות בכל סדר גודל ובכל רחבי הארץ. החברה מספקת אטרקציות לחתונה אך גם שירותי הפקות אירועים מ-א' ועד ת'. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

    מגוון אטרקציות מקוריות לחתונה בחברת שואו הפקות:

    • עמדת צילום מיני מי – אטרקציות מקורית ומדליקה שתעניק לאורחים שלכם מתנה מיוחדת במהלך האירוע אותה יוכלו לקחת אתם הביתה. באטרקציה זו כל אורח יקבל פסלון מדליק עם התמונה שלו, שלה או שלהם. האטרקציה כוללת עמדת מסך ירוק במידות 2.5 מטר על 2.5 מטר בה יהיו גם אביזרים מדליקים שונים עמם יוכלו להצטלם האורחים באירוע שלכם. הצלם המקצועי במקום יצלם את האורחים ויפיק תמונות מדליקות ואיכותיות אותן הוא יהפוך לפסולי מיני מי מדליקים שיחכו ליד העמדה.
    • סקסופוניסט לאירועים – בכל אירוע שמח יש מוסיקה אך איזה סוג של מוסיקה זה כבר פתוח לדיון. אם אתם מחפשים משהו מיוחד באירוע שלכם תוכלו לשלב סקסופוניסט ללא קשר לתקליטן ולמוסיקה השוטפת, אלא כאטרקציה מלהיבה לכל דבר.
    • הפרחת בלונים בחופה – אטרקציה מלהיבה המתאימה בעיקר לאירועי חוץ – בה נפריח עשרות/מאות בלונים מוארים לאוויר במהלך טקס הנישואין כדי להפוך את האווירה לחלומית אפילו יותר.
    • זיקוקים – מאז ומתמיד היו הזיקוקים אטרקציה של ממש. תוכלו לשלב זיקוקים מרהיבים בשטח פתוח במגוון סוגים והכול עבור הזוג המיועד וכדי להפוך לו את החתונה למיוחדת במינה.

    לסיכום; שילוב אטרקציות מקוריות לחתונה הוא דבר חיוני כדי להפוך את החתונה שלכם לייחודית, לא כמו כל חתונה אחרת. תוכלו לבחור את האטרקציות בעצמכם מהקטלוג הנרחב שיש באתר שואו הפקות אירועים והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל צורך.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן