למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    בחירת המיקום שבו נרצה לערוך את האירוע

    בבואנו לארגן אירוע בר מצווה סביר להניח שאחד הדברים החשובים והראשונים שנבחן יהיה המיקום שבו נרצה לערוך את האירוע. מבין האופציות הפופולריות ביותר תהיה כמובן עריכת האירוע באולם. כאשר אנו עורכים את האירוע באולם נצטרך להתחשב בעובדה שמדובר במקום סגור, עם תקני בטיחות מסוימים שנצטרך לעמוד בהם בבחירת האטרקציות לאירוע. אטרקציות לבר מצווה באולם ומגוון אטרקציות מלהיבות אחרות תוכלו למצוא באתר של שואו הפקות לאירועים. צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

    עמדות משחק וסימולטורים:

    אחת האטרקציות המלהיבות ביותר שתוכלו להוסיף לבר המצווה של הנסיך הקטן שלכם היא עמדות משחק וסימולטורים. אטרקציה זו מחברת בין היצר התחרותי של בני הנוער הצעירים בשילוב עם הרצון לחבר אותם לשחק אחד עם השני. ישנם שולחנות משחק קלאסיים של כדורגל וכדורסל, טניס שולחן, הוקי אוויר וסנוקר וכל אלה לצד עמודת מולטימדיה וסימולטורים מדליקים יהוו אטרקציה מלהיבה ומיוחדת באירוע שלכם.

    עמדות צילום מיוחדות:

    סוג אטרקציות מיוחד כולל עמדות צילום או עמדת צילום לאירוע. בני הנוער היום אוהבים להצטלם, להעלות תמונות לרשתות החברתיות ובאופן כללי לערוך את התמונות של עצמם וליהנות ממזכרות מדליקות מהאירוע על הדרך. ישנן עמדות צילום רבות ומגוונות שתוכלו להזמין לאירוע שלכם ולכן כדאי לבחון את הסוגים השונים ואולי אפילו להתייעץ עם הנער הצעיר מה יכול לעניין יותר אותו ואת חבריו לכיתה: עמדת צילום 360, עמדת צילום סטריפים, עמדת צילום מגן דוד מואר, עמדת צילום מסך ירוק עם אביזרים שונים ועוד.

    קיאק פירות טעים ומעוצב:

    רעיון נוסף של אטרקציה מלהיבה שיכולה להתאים לכל אירוע, במיוחד לאירוע בר מצווה היא כמובן קיאק פירות. מדובר בסידור פירות צבעוני ומיוחד אליו יוכלו לגשת הנערים הצעירים ולאכול פירות כפי יכולתם בשמחה רבה. לא רק שימלאו את הבטן בוויטמינים חשובים אלא גם יוכלו להצטלם ליד הקיאק המדליק.

    אטרקציות לבר מצווה באולם יהיו שונות בדרך כלל מאטרקציות באירועי חוץ. חשוב לבחור את האטרקציות המתאימות לקהל היעד באירוע, בהתאם למה שהולך באותה התקופה וכמובן יכול להוסיף לאירוע ולהפוך אותו לאטרקטיבי ומלהיב יותר.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן