למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    הכירו את אחת מעמדות הצילום הפופולריות והטובות ביותר לאירועים

    הוספת עמדת צילום מיוחדת לאירוע שלכם יכולה להוסיף המון לתפאורה ולאווירה במקום. אחת מעמדות הצילום הפופולריות והטובות ביותר היא מראת סלפי. עמדת צילום מסוג זה תספק לאורחים שלכם מקום מתאים להצטלם בו מיוזמתם, בלי להרגיש שיש צלם שרודף אחריהם רק כדי לצלם אותם עבור האלבום של האירוע. כל אחד מהאורחים יוכל לבחור איך, מתי ואיפה להצטלם. כאשר מראת הסלפי תספק להם את האפשרות לעשות זאת בצורה אטרקטיבית עם מגוון יתרונות משמעותיים.

    כיצד עובדת מראת סלפי?

    מראת סלפי היא אחת מהאטרקציות המפתיעות באירוע שלכם. בעוד חלק מהאורחים יגיעו אל המראה כדי לראות איך הם נראים, הם יגלו לפתע שהמראה מתחילה לייצר אתם אינטראקציה מיוחדת, להדליק אורות להבהב ולהשמיע צלילים. בהתאם להוראות על המסך תוכלו לפעול ולהצטלם בפוזות שונות מול המראה, להוסיף פילטרים ואפקטים שונים לבחירתכם ואפילו להשמיע סאונד מצחיק או מוסיקה. לבסוף ישנן 2 אפשרויות מדליקות:

    • הדפסת התמונות – תוכלו להרים את יד ימין בסיום הצילום כדי לאשר את הצילום ולהדפיס אותו… התמונה תודפס על גבי פס מגנטי או כתמונה רגילה שנמסגר בעמדה. התמונות מודפסות באיכות גבוהה במיוחד ויחזיקו לאורך שנים קדימה.
    • העלאת התמונה ישירות לרשתות החברתיות, לבצע עריכות ואפקטים שונים ולתייג את כל החברים בעבודה. מגניב לא?

    שילוב של מראת סלפי באירוע שלכם תשדרג את האטרקטיביות של האירוע ותספק בידור נוסף לאורחים שלכם. כידוע בכל אירוע יש אטרקציות שנועדו לבדר את האורחים וזו ללא ספק אחת הפופולריות שבהן, במיוחד בעידן הדיגיטלי שבו אנשים רק רוצים להצטלם, להעלות תמונות לרשתות החברתיות ועוד. בשל העובדה שמדובר במראה עם מצלמה חכמה ותוכנה מתקדמת ניתן יהיה לשדרג את התמונות עם פילטרים ועריכות לפני העלאה לרשתות החברתיות כך שגם האורחים ירגישו בנוח להצטלם.

    היכן נמקם את המראה?

    את מראת הסלפי תוכלו למקם בכל מקום שתרצו: החל מרחבת הכניסה ועד לאזור הסמוך לרחבת הריקודים. חברת שואו הפקות אירועים תשמח לסייע לכם בארגון האירוע על הצד הטוב ביותר תוך שילוב אטרקציה מלהיבה זו באירוע ועוד אטרקציות מלהיבות פוטנציאליות אחרות מהן תוכלו להתרשם באתר.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן