למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    חשיבות התפאורה באירוע וכל מה שסביבה

    התפאורה באירוע תשפיע במידה ניכרת על איך אנשים יראו את האירוע שלכם, האופן שבו הם יזכרו אותו והרצון שלהם להצטלם ולשמור מזכרות. באמצעות אלמנטים שונים של עיצוב ניתן להפוך את המתחם למרשים במיוחד. מה יותר מרשים מאשר אותיות מוארות ענקיות הנמצאות כבר ברחבת הכניסה ומקבלות את האורחים בהתרגשות כבר מהרגעים הראשונים.

    מהן אותיות מוארות?

    אותיות מוארות אלו אותיות העשויות עץ, המגיעות בגודל ענקי, לרוב יותר גדולות מגובה של אדם ממוצע, ואותיות אלה יהיו מוארות עם מנורות בצבעים חמים נעימים. בשעות הערב או באולם חשוך האותיות יבלטו ויהפכו למראה מרהיב ומיוחד שכל אורח ירצה להצטלם כשהאותיות ברקע שלו ולתייג את עצמו באירוע. גם ללא תמונות וצילומים יהיה מדובר באפקט וואו מרשים במיוחד לאורחים שלכם שלרוב ישאיר אותם פעורי פה מרמת ההשקעה. תוכלו להשתמש באותיות, מספרים, מגן דוד (במידה ומדובר בבר מצווה למשל) ועוד.

    מי יכול לספק לנו אותיות מוארות לאירוע?

    חברת שואו הפקות אירועים מתמחה בשירותי הפקות לאירועים מזה 18 שנים ותשמח לספק לכם את השירותים הטובים ביותר בתחום. לרבות אטרקציות מלהיבות, עיצוב ותפאורה, אותיות מוארות ועוד. החברה מספקת שירותי הפקות אירועים מא' ועד ת' עם כל מה שצריך לאירוע המושלם. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. תוכלו להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו לפרטים נוספים ולגבי האותיות שלכם.

    אטרקציות נוספות שישפיעו על העיצוב במקום:

    עיצוב המתחם ישפיע משמעותית על האופן שבו האורחים שלכם ייהנו מהאירוע ומהשהייה במקום. תוכלו להזמין עיצוב בלונים יפיפה לאירוע, עמדות צילום מיוחדות שיוסיפו גם לעיצוב וגם לאטרקטיביות, שער בלונים כניסה מיוחד ועוד. לפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר והצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לכם גם בעיצוב המתחם לכבוד האירוע, החל מאזור רחבת הכניסה, דרך רחבת הריקודים וכל חלק בחלל בו מתקיים האירוע. אותיות מוארות יכולות להתאים לכל אירוע מחתונות, בר/בת מצווה, בריתה, ימי הולדת ועוד. נהוג לשים אותן בכניסה למתחם אך יכולות להיות גם בפנים. מומלצות מאוד באירועי ערב תחת כיפת השמיים אך יכולות להתאים גם לכל אירוע באולם סגור.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן