למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    חשיבות של אטרקציות אוכל באירוע

    שילוב של אטרקציות אוכל באירוע חיוניות מאוד לשביעות רצון האורחים באירוע. אלה יכולות להתאים לכל סוגי האירועים: ימי הולדת, חתונות, בר מצווה, בת מצווה, בריתה, אירועים עסקיים ועוד. בכל אירוע שכזה תוכלו לשלב קיאק פירות קטן או גדול, דוכני מזון שונים, דוכן קינוחים, קיר דונאטס ועוד מגוון סוגים  מדליקים של דוכני מזון שכדאי לשלב באירוע. אלה יכולים להיות כארוחה או קינוח טעים באירוע ויכולים להיות גם כאטרקציה בפני עצמה. חברת שואו הפקות אירועים מספקת אטרקציות מלהיבות לאירועים כבר משנת 2005 ותשמח לספק לכם את האטרקציות המלהיבות ביותר, לרבות דוכני מזון כמו קיאק פירות שילהיב את האורחים שלכם.

    אטרקציות אוכל באירוע – מדוע זה חשוב?

    הסיבה העיקרית שבגינה אנשים מגיעים לאירוע היא כדי לכבד את קרוביהם ויקיריהם ביום המשמח שלהם. אך מה הדבר הראשון שהם חושבים עליו כשהם בדרך לאירוע? האם יהיה אוכל טעים? מה יהיו המנות באירוע? אילו קינוחים טעימים יהיו? ובכן כדי לענות על הציפיות הללו חשוב לכלול אטרקציות מזון מלהיבות המשלבות בין מראה יפה, לטעם מושלם וריחות משגעים. על כל אלה עונה קיאק פירות קטן שיספק לאורחים שלכם את אפקט הוואו הנדרש.

    איך לבחור קיאק פירות לאירוע? האם לבחור קיאק פירות קטן או גדול?

    • גודל הקיאק – קיאק גדול יותר יהיה מרשים יותר בנוכחות שלו ובכמות הפירות שניתן להניח עליו בצורה אסתטית ובטוחה. עם זאת, קיאק פירות קטן עשוי להיות שימוש יותר ומשתלם יותר באירועים קטנים.
    • כמות וסוג הפירות – כמות הפירות עשויה לנוע בין 70 ל-80 קילו מ15 סוגי פירות בקיאק הגדול. בקיאק פירות קטן יותר יהיו פחות סוגי פירות או אותה כמות של סוגים אבל בכמויות קטנות יותר. אם יש פירות מסוימים שאתם לא רוצים לכלול תוכלו לדבר על כך עם החברה המספקת את האטרקציה.
    • סוג החיתוך והעיצוב – כמובן שאחד הדברים החשובים בבחירת קיאק פירות היא אופן החיתוך והעיצוב. ככל שהחברה המספקת את האטרקציות מוכשרת יותר בעבודה זו כך הסידור יראה מקצועי ומלהיב יותר עם חיתוכים נכונים שכיף לאכול.
    • עבודה מול חברה אמינה – לבסוף אתם רוצים לוודא שאתם עובדים מול חברת אטרקציות מקצועית ואמינה שלא תבריז לכם ביום האירוע או תספק לכם פירות לא טריים או בעיצוב שלא נראה מיוחד בכלל.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן