למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    כיצד להפוך את האירוע לייחודי עם מגוון אטרקציות מעניינות?

    אירוע בת המצווה הוא אירוע של פעם בחיים ולכן גם אם מדובר באירוע קטן יחסית, כזה המכיל כמה עשרות אורחים לכל היותר, עדיין תרצו שהוא ייזכר לאורך שנים קדימה בצורה הטובה ביותר. מדובר באירוע משמח וחשוב עבור הנסיכה הצעירה שלכם שוודאי כבר החלה לחשוב כיצד תיראה בת המצווה שלה כבר חודשים ארוכים קודם לאירוע. כמו כן חשוב לה מה יגידו החברים לכיתה ואיך הם יזכרו את בת המצווה שלה. לכן אתם רוצים לוודא שהפקת האירוע תתבצע על הצד הטוב ביותר, ללא קשר לגובה התקציב. לצורך כך תצטרכו אטרקציות לבת מצווה קטנה המותאמות לצרכים שלכם ועדיין יכולים לעשות הרבה כיף ועניין. באתר שואו הפקות אירועים תמצאו את כל האטרקציות שאתם צריכים לבת המצווה של הנסיכה שלכם.

    אטרקציות צילום מדליקות:

    כיום נערים ונערות מגיל צעיר נמצאים עם טלפון נייד בכיס (או ביד יותר נכון). הם משתמשים בו למגוון שימושים כמו משחקים, רשתות חברתיות, צפייה בסרטונים, התקשרות אחד עם השני וכמובן גם לצילומים ועריכה של התמונות כדי שיצאו מוש. זו ההזדמנות שלכם לספק לאורחים הצעירים אטרקציה מדליקה שכולם ייהנו ממנה ויתעניינו בה: עמדת צילום מיוחדת. באתר שואו הפקות תמצאו מגוון עמדות צילום מיוחדות מקיר צילום עמדת בלונים, דרך עמדת צילום מיני מי ועוד. חלק מהאטרקציות כוללות מסך ירוק ואביזרים מיוחדים להפקת תמונות מלהיבות.

    אטרקציות לבת מצווה קטנה – כניסות מיוחדות:

    אטרקציה נוספת מלהיבה לאירוע בת המצווה היא כניסות מיוחדות. יש מגוון אפשרויות של כניסות מיוחדות לבת מצווה מכניסות של כנריות או להקת מתופפים ועד לכניסות מיוחדות של כלת השמחה כמו כניסת ירח וכוכבים, כניסה על חד קרן, כניסת נדנדה פרפר, כניסת פרח ועוד.

    הפעלות מיוחדות לבת מצווה קטנה:

    אטרקציות לבת מצווה קטנה לא יכולות להיות שלמות בלי כמה הפעלות מדליקות. תוכלו להזמין שולחנות משחק ועמדות מולטימדיה כדי להפעיל היטב את הקהל הצעיר. אופציה נוספת היא אביזרים זוהרים ואיפור זוהר למסיבת פול מון מדליקה ואפילו עמדת שזירת פרחים מדליקה לקהל הצעיר שיוכל להכין זרים מלהיבים ולתת אותם לבני המשפחה.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן