למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    כיצד תארגנו את החתונה שלכם בצורה שתתאים לכם?

    ארגון החתונה טומן בחובו דאגה לעשרות פרמטרים שונים, החל מבחירת המקום, דרך סידורי האוכל והישיבה ועד לבחירת האטרקציות באירוע. כידוע אטרקציות הן חלק בלתי נפרד מכל אירוע וכך גם מאירוע החתונה שלכם. הם בעלי חשיבות מכרעת לשביעות רצון האורחים והאופן שבו הם יעבירו את הזמן בנעימים באירוע שלכם. במילים אחרות – האטרקציות ישפיעו במידה ניכרת על האופן שבו האורחים יצאו מהאירוע שלכם ואיך שהם יזכרו אותו. שואו אטרקציות לאירועים הינה החברה המובילה בישראל המספקת אינספור אטרקציות מלהיבות לאירוע המושלם. בין היתר החברה מתמחה באטרקציות מלהיבות לחתונה ואף מספקת חבילת אטרקציות לחתונה עם כל מה שצריך במקום אחד. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

    אילו אטרקציות ניתן להזמין לחתונה?

    • בובות ענק – אטרקציה מלהיבה שתכניס את האורחים שלכם לקצב עם רחבת ריקודים מדליקה ואנרגטית במיוחד.
    • הפרחת בלונים בחופה – הרגע המיוחד של טקס החופה יהפוך למיוחד עוד יותר עם בלונים המופרחים לאוויר עם סיום הטקס.
    • זיקוקים – רוצים להפוך את האירוע למיוחד? כדאי לשלב זיקוקים באירוע. מתאים כמובן לחופות הנערכות בחוץ כאשר עם סיום טקס הנישואין הזיקוקים משוגרים לאוויר ומפתיעים את הקהל שלכם.
    • עמדת צילום מסך ירוק – תמיד חלמתם להצטלם במקום אקזוטי בעולם? במקום שבו לא ניתן להגיע פיזית? לשחק עם הרקע והתמונה כפי שאתם רוצים? בעזרת אטרקציית המסך הירוק זה בהחלט אפשרי.
    • בר קינוחים – בר אטרקטיבי עם מגוון קינוחים ומתוקים שיהפכו את האירוע שלכם לטעים ומיוחד.
    • אקדחי קור לחתונה – הזמן לרוקד הגיע והאורחים ממלאים את רחבת הריקודים. החתן והכלה עומדים על הבמה ומפזרים לאוויר עשר קר שמשדרג את האווירה.
    • לייזרים לאירועים – רוצים לשדרג את האווירה במקום? להפוך את רחבת הריקודים למתחם מרהיב שימשוך את האורחים שלכם לרקוד ולהשתתף? הוסיפו לייזרים מדליקים.

    מהי כוללת חבילה זו ואיך זה עובד?  

    חבילת אטרקציות לחתונה הינו שירות מיוחד של שואו אטרקציות לאירועים. השירות כולל מגוון אטרקציות מיוחדות במחיר מיוחד ובמקום אחד. גודל החבילה וכמות האטרקציות בה תלויה בתקציב וברצונות הלקוח כאשר החברה תעשה מאמץ לתת את המקסימום ולהתאים את עצמה ככל האפשר לשביעות רצון הלקוח.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן