למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    לספק לאורחים זמן איכות באירוע – כיצד?

    אין ספק כי אירוע, גדול וחד פעמי ככל שיהיה, לא יוכל להיות שלם ואטרקטיבי ללא אטרקציות מיוחדות לאירועים. כיום יש מאות סוגים של אטרקציות מלהיבות לאירוע, חלקן דינמיות יותר, חלקן רגועות יותר, חלקן קשורות לתפאורה ואחרות לפעילויות ובידור. איך שלא תסובבו את הגלגל תבינו כי לא ניתן לוותר על האטרקציות הללו באירוע שלכם. לכן, על מנת להשביע את רצונם של האורחים שלכם ולספק להם זמן איכות באירוע שלכם אנו ממליצים בחום להוסיף אטרקציות מלהיבות המתאימות לקהל היעד ולרוח האירוע. חברת שואו הפקות אירועים ישמחו לעמוד לשירותכם בכל צורך בהפקת האירוע שלכם מתחילתו ועד סופו, עם כל אנשי השירות, האטרקציות והדברים הנוספים שאתם זקוקים להם על מנת להפעיל אירוע מדהים ואטרקטיבי.

    אטרקציות מיוחדות לאירועים שאתם לא רוצים לוותר עליהם:

    • חבילת סלואו לחתונה – אטרקציה מסוג זה היא אטרקציה שלא אתם ולא האורחים שלכם ישכחו. באירוע החתונה ריקוד הסלואו הוא אחד הרגעים המיוחדים במהלך הערב בו כל תשומת הלב מופנית אל הזוג המלכותי. במסגרת חבילת סלואו לחתונה בחברת שואו הפקות אירועים תהנו מעשן נמוך, בלונים מתפוצצים שמפריחים בלוני לבבות קטנים, כל זה על רקע בועות סבות המופרחות לאוויר במהלך הריקוד ולבסוף תותח קונפטי שחותם את הרגע הקסום.
    • כרכרת מתוקים – שולחנות מתוקים למיניהם כבר ראיתם אך האם ראיתם כרכרה מעוצבת ומוארת מלאה בכל טוב?
    • כנריות לאירועים – אם אתם אוהבים מוסיקה קלאסית ורוצים לשלב אלמנטים תרבותיים יפיפיים באירוע שלכם תוכלו לשלב להקת כנריות מיוחדת.

    איך להגדיר תקציב לאטרקציות באירוע?

    הגדרת התקציב לאירוע שלכם הוא חלק קריטי בבחירת האטרקציות. בדרך כלל מארגני/בעלי האירוע בוחרים תקציב על סמך "מה שנשאר" מההוצאות האחרות וכך עם התקציב שנותר בוחרים אטרקציות. לרוב מדובר בהחלטה לא טובה כיוון שלאטרקציות חלק חשוב באירוע שלכם הן ברמת התפאורה והן ברמת הבידור והעניין של האורחים באירוע והאופן שהם יזכרו אותו. אטרקציות יוצרות חוויות וזיכרונות וזה לא משהו שאתם רוצים לוותר עליו או להפחית מהחשיבות שלו. כדאי יהיה להגדיר את התקציב לאטרקציות לאחר שתבררו מעט סוגים של אטרקציות פוטנציאליות לאירוע ותבררו הצעות מחיר לאותן אטרקציות. לאחר מכן תקבלו מדד מדויק יותר לגבי האטרקציות והעלותן.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן