למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    מבחר אטרקציות מיוחדות

    אירועים קטנים מאופיינים לרוב בכמות קטנה יותר של אורחים (בדרך כלל עד כמה עשרות אורחים) וכן במקום קטן יותר בו נערך האירוע. כאמור בהתאם לסוג שאתם מקיימים תוכלו להזמין אטרקציות מלהיבות לאירוע שלכם ולוודא שאתם מספקים לאורחים שלכם בידור עשיר ומגוון, אטרקטיבי ומהנה שיוכל להעלות להם חיוך על הפנים. יש אטרקציות לאירועים קטנים שיעשו הרבה מעבר לחיוך וממש יגרמו לאפקט WOW מרגש ומעניין. על כך ועוד תוכלו לקרוא באתר של שואו הפקות אירועים. החברה מתמחה בהפקות אירועים מדהימים בכל סדר גודל ומכל סוג: מחתונות, ימי הולדת ואירועי בר/בת מצווה ועד לאירועים עסקיים מסוגים שונים. בין היתר החברה מספקת שירותים שונים להפקת האירוע, ייעוץ והפקה מלאים, אטרקציות מלהיבות ועוד. הכול כדי שתהיו בראש שקט באירוע שלכם ושל יקיריכם. צרו קשר לפרטים נוספים והצעת מחיר ללא התחייבות.

    מבחר אטרקציות לאירועים קטנים שכדאי לקחת בחשבון:

    ישנן אטרקציות המתאימות רק לאירועים גדולים אולם מרבית האטרקציות יכולות להתאים גם לאירועים קטנים יותר. להלן כמה דוגמאות לאטרקציות מלהיבות שכדאי לשלב באירוע שלכם:

    • בר קוקטיילים – בהתאם לסוג האירוע וקהל היעד כמובן תוכלו לשלב בר קוקטיילים מדליק עם ברטנדר מקצועי שיפיק עבורכם קוקטיילים מדליקים, צבעוניים וטעימים במיוחד. אחת האטרקציות המלהיבות באירועי חברה, חתונות ואירועים בהם קהל היעד הוא מעל גיל 18 כמובן.
    • עמדות צילום מיוחדות – בעבר היינו צריכים להזמין צלם כדי לצלם את האורחים, אולם כיום מספיק להציב עמדת צילום מדליקה עם רקע יפה הקשור לאירוע שלכם והאורחים שלכם כבר יעמדו לבד בתור להצטלם. יש עמדות צילום הכוללות תפאורה בלבד ועמדות הכוללות מכונת צילום מדליקה ומתקדמת.
    • אותיות מוארות – גם אם מדובר באירוע קטן וצנוע של כמה עשרות אורחים זה לא אומר שאי אפשר לעשות כניסה מרשימה ומדליקה לאירוע? עם אותיות מוארות תוכלו לשדרג את האווירה והתפאורה במתחם לכבוד האירוע שלכם.
    • קיאק פירות – אטרקציה צבעונית, טעימה ומדליקה במיוחד הכוללת סידור פירות אטרקטיבי לכבוד האורחים שלכם שהכול מסודר על קאנו קטן או גדול לבחירתכם.

    כמה אטרקציות צריך?

    באירועים קטנים התקציב יהיה מצומצם יותר בדרך כלל ובהתאם לכמות האורחים גם לא בהכרח צריך כמות גדולה של אטרקציות. עדיף יהיה להשקיע ב3-4 אטרקציות שונות בדרך כלל, אולם זה לגמרי תלוי בסוג האירוע, היכן הוא מתקיים ובתקציב שלכם.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן