למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    מגוון רחב של הפעלות מדליקות

    אירוע בת המצווה הוא אירוע מיוחד וככזה אתם בוודאי רוצים לשמח את כלת השמחה הצעירה ואת האורחים באירוע עם מגוון הפעלות לבת מצווה שיעיפו להם ת'פוני. באתר שואו הפקות אירועים תמצאו מגוון רחב של הפעלות מדליקות לבת מצווה שהן לא סתם אטרקציות אלא הפעלות לכל דבר ועניין, שיספקו בידור אטרקטיבי לאורחים הצעירים באירוע, ילהיבו אותם ואף יספקו תמונות מדהימות ומזכרות בלתי נשכחות. לפרטים נוספים היכנסו לקטגוריית הפעלות לבת מצווה באתר או צרו קשר עם הצוות המקצועי שישמח לעמוד לשירותכם.

    מגוון הפעלות לבת מצווה שכדאי לקחת בחשבון:

    • עמדת צילום מיני מי – עמדת צילום מדליקה שבה יש מסך ירוק בגודל של 2.5 על 2.5 מטר עם ציוד ואביזרים מדליקים מהם ניתן להפיק תמונות מדהימות. האורחים יוכלו להצטלם לבד או עם חבריהם וליהנות מתמונות מדהימות למזכרת בדמות פסלוני מיני מי מתוקים.
    • מציאות מדומה VR – הפעלה מדליקה במיוחד המתאימה גם לבנים וגם לבנות ונחשבת לאחת הפופולריות ביותר באירוע בר ובת מצווה. כל מה שצריך לעשות זה לחבוש את הקסדה ולהיכנס לעולם שכולו משחק וירטואלי מדליק במיוחד.
    • שולחנות משחק ועמדות מולטימדיה – האורחים הצעירים ישמחו ודאי לשחק במגוון אטרקציות מלהיבות, בין אם מדובר באירוע בשטח ובין אם מדובר באירוע בתוך אולם סגור. השכרת שולחנות משחק כמו כדורגל, כדורסל, הוק אוויר ואפילו סנוקר וטניס שולחן יהיו שם. כמו כן תוכלו לשכור עמדות מולטימדיה מדליקות הכוללות טלוויזיה, אקס בוקס, בקרי משחק וכמה משחקים אטרקטיביים במיוחד.
    • מסיבת פול מון – זה הסיבה לחגוג באמת. מחשיכים את האולם, מגבירים את המוסיקה ורוקדים מכל הלב – לא לפני שמכינים את כולם עם אביזרי מסיבה זוהרים ומדליקים, לצד איפור זוהר ומיוחד שיהפוך את האירוע שלכם לאירוע ייחודי ומדליק במיוחד. מסיבת פול מון לכל הדעות.

    לסיכום; הפעלות לבת מצווה יהיו חיוניות לשמירה על שביעות רצון האורחים שלכם והאטרקטיביות של האירוע. אלה יתרמו להצלחתו ולאופן שבו הנערים והנערות שיגיעו לאירוע יזכרו אותו לאורך שנים רבות קדימה כחוויה מדהימה וחיובית שהם לקחו בה חלק. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח להציג לכם את מגוון האטרקציות המתאימות לבת המצווה.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן