למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    מוזיקה אפקטים ואווירה שמחה – כך ניתן לחגוג אירוע מיוחד

    אחת האטרקציות המיוחדות בכל בת מצווה כיום הוא כניסה מיוחדת. כניסות מיוחדות לבת מצווה יש הרבה אבל כניסות כמו של שואו אטרקציות לאירועים אין בשוק. חברת שואו אטרקציות לאירועים תשמח לספק לכם כניסה מרהיבה לאירוע בת המצווה שלכם, מלווה במוסיקה מתאימה, עשן נמוך ואפקטים נוספים אפשריים לבחירה. באתר החברה תוכלו למצוא ממגוון הכניסות המיוחדות ולבחור את הכניסה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. לפרטים נוספים והתייעצות עם הצוות המקצועי שלנו ללא התחייבות צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!

    מגוון רחב של אפשרויות אשר שניתן לבחור מהן:

    • כניסת ירח לבת מצווה – כניסה מיוחדת בה הנערה הצעירה ישובה על ירח זוהר שעולה מעלה לאט לאט, לצד מוסיקה דרמטית ואפקטים אפשריים נוספים זוהי ללא ספק כניסה נהדר המתאימה לאירועי בת מצווה רבים.
    • כניסת בלון לב מתפוצץ – אטרקציה מלהיבה שהגיע אלינו מארה"ב. המילה האחרונה בנושא הכניסות המיוחדות לבת מצווה. כלת השמחה מסתתרת בתוך לב ענק בצבע אדום או ירוד שמתפוצץ ברגע המתאים וממנו יוצאת כלת השמחה לקריאות הקהל במקום. כדאי מאוד לשלב בלוני הליום מתעופפים, קונפטי או אפקטים של עשן ומוסיקה מתאימה.
    • כניסה שטיח אדום וזיקוקים – נפרוש שטיח אדום מיוחד מאזור הכניסה עד לרחבת הריקודים. נוסיף גם עמודי זיקוקים קרים לאורך השטיח שילוו את הנערה הצעירה כל הדרך עד לרחבת הריקודים לכניסה אדירה ומיוחד לתשואות קהל האורחים במקום ולמסכי הסמארטפון המתעדים את הרגע.
    • כניסת צדפה לבת מצווה – עוד כניסה מיוחד מבית שואו אטרקציות לאירועים בה הנערה הצעירה תתחבא בתוך צדפה ענקית וקסומה. הצדפה תלווה בידי איש הצוות שלנו ותיפתח לעיני האורחים שלכם כאשר הפנינה האמיתית תצא ממנה והיא כלת השמחה! מומלץ לשלב אפקטים של בועות סבון, קונפטי, עשן ועוד.
    • נסיכה בשחקים – אטרקציה חדשה נוספת ומלהיבה במיוחד. כלת השמחה לבושה בשמלה ענקית עם מוסיקה המלווה אותה בכניסה לרחבה, חברותיה המנופפות לה בשמלה ממש כמו כלה מה שהופך את הכניסה למיוחדת אף יותר.

    אז אם אתם מחפשים כניסות מיוחדות לבת מצווה צרו קשר עם שואו אטרקציות לאירועים והצוות המקצועי ישמח להציג לכם את הכניסות המיוחדות האפשריות.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן