למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    מוצר חדש במגמת עלייה כמעט בכל אירוע משמעותי

    עם התפתחות הרשתות החברתיות מזה מספר שנים, הצלחתו של כל אירוע תלויה בתמונות שצולמו בו. דוכני צילום יכולים להחליף לחלוטין את הצלם. כעת תוכלו לשכור מוצר אינטראקטיבי חדש וייחודי – מראת סלפי. זו המגמה האמיתית של 2022. מראת הסלפי באירוע עדיין לא הפכה לדבר שבשגרה, כך שהיא בהחלט תפתיע את האורחים. היתרון העיקרי של טכנולוגיות אינטראקטיביות כאלה הוא שהאורחים יכולים לצלם סלפי בעצמם, בלי לדאוג לתוצאה ובלי לחכות. תמונות מתקבלות כמעט מיד, בנוסף, האורחים עצמם יכולים לשלוט בתהליך ולמחוק את המסגרת אם משהו בה לא מתאים להם. שואו אטרקציות לאירועים דואגים לכם לאטרקציות החדשות והמקוריות ביותר בתחום האירועים, כך שאתם יכולים לא לדאוג שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח!

    כיצד פועלת מראת הסלפי?

    תארו לעצמכם: אתם מתקרבים למראה במסגרת שיקית, כשלפתע היא מתעוררת לחיים מולכם, כאילו באגדה. המסך מציג מידע המזמין אתכם לדיאלוג עם פעולות אפשריות. אתם הולך לפי עצת המראה, ומקבלים תוצאות צילום מדהימות! מראת סלפי היא לא רק ספר הוראות משעמם, היא יכולה לבקש ממכם להירגע, לחייך, לעמוד בפוזה מצחיקה. התוצאות מוצגות על המסך וגם מודפסות על התמונה שצולמה באותו רגע. בזכות אטרקציה זו כל אורח מקבל מצב רוח מעולה ומזכרת במתנה: תמונה אחת (או קולאז' של כמה) על נייר איכותי. המראה מאפשרת לכם לערוך תמונות באופן ידני לפני ההדפסה, להחיל פילטרים וליצור אוסף תמונות.

    מה היתרון במראה זו?

    הדפסת תמונות מיידית.

    • מדפסת מובנית עם דיו ונייר באיכות גבוהה.
    • ניידות – מראת סלפי היא הרבה יותר קלה לשינוע מאשר תא צילום.
    • אינטראקטיביות – משימות שונות מוצגות על המסך כדי להפוך כל תמונה לייחודית.
    • מודרניות – אנימציה יפה תיתן הנאה למעצבים וסתם אניני טכנולוגיה.
    • המראה מסוגלת לייצא תמונות לאינסטגרם ולרשתות חברתיות נוספות.

    תמונה כזו תהיה טובה יותר מסלפי רגיל מול מראה גם כי היא לא תראה את הידיים עם הטלפון. לא צריך לחשוב באיזו עמדה לנקוט כדי לא לטשטש את הפנים שלכם, תוך כדי לא לקלקל את הזווית. התמונות מצולמות באיכות טובה ביותר. אין ספק כי כל אורח באירוע שלכם ייהנה מהאטרקציה המהנה הזו! צרו קשר עם שואו אטרקציות לאירועים והזמינה אותה כבר לאירוע הקרוב!

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן