למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    מזכרת בתמונה מדהימה – מוצר שכיח ומיוחד באירועים

    שירותי מגנטים לחתונה אלו בין השירותים המומלצים והפופולריים ביותר לאירוע כמו חתונה ואירועים בכלל. מדובר באטרקציה מדליקה במיוחד, אינה דורשת יותר מדי מלבד צלם מקצועי המגיע עם הציוד שלו ומפיק את המגנטים במקום, אותם יוכלו האורחים לקחת הביתה כמזכרת נהדרת מהאירוע. האופציה של מגנטים לחתונה לא עולה הרבה ביחס לאטרקציות אחרות והיא נחשבת כאטרקציה משלימה נהדרת. היא לא מפעילה יותר מדי את הקהל שלכם אולם בהחלט שולחת אותם הביתה מחויכים עם מזכרת קטנה וחמודה. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

    כיצד מתבצע התהליך הזה?

    מגנטים לחתונה היא אטרקציה נהדרת שלא דורשת יותר מדי מהאורחים או ממארגני האירוע. למעשה בהתאם לגודל האירוע יגיע צוות צילום מספיק נרחב שיכול לכסות את כל האורחים, לצלם תמונות מדהימות ולאחר מכן להפיק מהן מגנטים. הצלם (או הצוות) יקים עמדה מסודרת עם מחשב נייד, עכבר מחשב, מדפסת מגנטים ואת חומרי הגלם מהם יפיק את המגנטים. הצלם יסדר בתוכנת עריכה ממוחשבת את התמונות וידפיס אותן על נייר מגנטי מיוחד. לאחר מכן יבצע חיתוכים בהתאם לגודל המגנט הסטנדרטי ויפזר את המגנטים על שולחן התצוגה שהאורחים יוכלו להגיע, לחפש את התמונה שלהם ולקחת מזכרת נהדרת הביתה.

    איך מתבצע התמחור של המוצר?

    בכל הנוגע לאטרקציה של מגנטים לחתונה מחיר לא יהווה פקטור משמעותי בדרך כלל וההבדלים בין הצלמים השונים יהיו זניחים. המחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמות המגנטים המובטחת במהלך האירוע, בהתאם לכמות האורחים באירוע ולכמות התמונות שיצולמו בהתאם וגודל השטח שצריך לכסות. ככל שהשטח גדול יותר וכמות האורחים והמגנטים גדולה יותר, מן הסתם שגם המחיר יהיה גבוה יותר.

    על מה חשוב לשים לב כאשר בוחרים אטרקציה של מגנטים לחתונה?

    כאשר אתם באים לבחור מגנטים לחתונה חשוב יהיה לשים לב לכמה דברים:

    • איכות המגנטים – מה שעשוי להשפיע על שימור המגנטים לאורך שנים ומניעת דהיית הצבע מהם.
    • כמות המגנטים שתקבלו במהלך האירוע.
    • איכות התמונות המופקות על ידי הצלמים. כלומר כדאי לצפות בדוגמאות ותיק עבודות.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן