למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    מסיבה קטנה אך חשובה מאוד – איך תארגנו בצורה נכונה?

    מרבית מסיבות בת המצווה המתקיימות כיום נחשבות למסיבות בת מצווה קטנות. אלו בדרך כלל כוללות בין 100 ל-200 אורחים כולל את ההורים. הן יכולות להתקיים באולם סגור, בגן אירועים או אפילו בשטח פתוח, בטבע, בים ובמקומות רבים אחרים. ארגון בת מצווה קטנה עדיין טומנת בחובה דאגה לציוד, מוסיקה, אוכל וכמובן גם אטרקציות לבת מצווה קטנה מלהיבות שיספקו בידור ועניין לאורחים. ללא אטרקציות מעניינות האורחים ישתעממו וירצו לעזוב מהר מאוד את המקום. הזיכרון שלהם מהאירוע לא יהיה בדיוק כפי שרציתם ואין ספק כי המטרה של ארגון אירוע אטרקטיבי ומהנה שייזכר לטובה למשך שנים – עשויה לרדת לטמיון. על כן חשוב להזמין אטרקציות מלהיבות שיספקו לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע נהדר.

    איך לבחור את הפעילויות עם תקציב צנוע?

    בר מצווה קטנה עשויה להיות קטנה בשל תקציב צנוע או בשל הרצון של המשפחה לחגוג עם הקשת החברתית הקרובה יותר. מכאן שהתקציב גם כן עשוי להשתנות בין משפחה אחת לאחרת והתקציב שלה לארגון האירוע. לרוב באירועים קטנים התקציב של האירוע יהיה גם קטן יותר בהתאם ולכן רק לאחר שתקצו את התקציב הרצוי המיועד לאטרקציות, האפשרויות יצטמצמו עד לכדי רשימה קטנה יותר שממבנה תוכלו לבחור את האטרקציות לאירוע שלכם. הבחירה בשלב הזה תהיה בהתאם לסוג האטרקציות שאתם מעריכים שעשויות להתאים במקום בו נערך האירוע וכמובן להלהיב את האורחים שלכם.

    אופציות מדליקות לאטרקציות מיוחדות לבת מצווה:

    • עמדות סימולטורים עם משחקים שונים.
    • בובות ענק לרחבה שיקפידו את הקהל וימשכו אותם לרחבת הריקודים.
    • תותחי קור מדליקים במיוחד.
    • זיקוקים שיכולים להלהיב את הקהל במקום ולספק חוויה מדהימה.
    • עמדות צילום מיוחדות להפקת תמונות וזיכרונות בלתי נשכחים.
    • בלוקים מנצנצים כמזכרת לבני המשפחה והחברים.
    • כניסת מתופפים לבת מצווה.
    • ועוד…

    שואו אטרקציות לאירועים – המקום בו הכיף מתאים:

    שואו אטרקציות לאירועים מספקת לכם את כל האטרקציות במקום אחד ובמחיר מיוחד. היכנסו כעת לאתר וצפו במגוון האטרקציות האפשריות לאירוע בת המצווה. לאחר מכן התייעצו עם הצוות המקצועי של החברה כדי להעריך את סוגי האטרקציות שאתם יכולים להזמין ובאילו מחירים.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן