למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    עיטור השולחנות אשר ישמח אתכם בכל אירוע

    הענקת מצב רוח טוב יכול להיות גם טעים וגם עשיר! קיאק פירות קטן בכניסה לאירוע שלכם יהפוך לרעיון מקורי ויעניק מצב רוח צבעוני ונפלא לכל האורחים שלכם, כמו גם יקשט כל אירוע באופן מקורי וטעים! שואו אטרקציות לאירועים יעצבו עבורכם את הקיאק שיתאים לכל תקציב ואירוע! כל העיצובים של שואו אטרקציות לאירועים ייחודיים, הם ייקחו בחשבון את כל משאלותיכם לגבי הפירות הרצויים. יחד עם זאת, מחיר קיאק יכול להשתנות, בהתאם לעלות העונתית של הפירות. אצל שואו אטרקציות לאירועים תמצאו את המגוון הרחב ביותר של פירות, לרבות אקזוטיים: מנגו, קוקוס, פירות יער ועוד.

    לאילו שמחות מתאים שילוב של מוצר זה?

    פירות בחתונה- היום המסוים הזה צריך להיות חגיגי ועדין, מקסים וייחודי עד הפרט הקטן ביותר. קומפוזיציות פירות ריחניות וטעימות המעוצבות על קיאק פירות קטן ייצרו אווירה חגיגית וישמחו אפילו את האורח הקפדן ביותר בטעמם. כאשר עיטור השולחנות של הזוג הטרי נבחר בקפידה, כך גם האטרקציות שישמחו את הזוג והאורחים צריכות להיות יוצאות דופן. הכלה מתמוגגת מתותים בשוקולד? האם החתן אוהב פירות הדר? שואו אטרקציות לאירועים ייצרו עבורכם את ההפתעה היפה והטעימה ביותר בשילוב רצונות הפירות והעדפותיהם של האוהבים.

    עיצוב קיאק פירות קטן ליום הולדת- בוחרים את שילובי הטעמים המדהימים ביותר: אננס וענבים, תפוזים ומלונים, קיווי ואשכוליות – וכל זה מעוצב לא בגזרה פשוטה ומשעממת, אלא בקומפוזיציה מקסימה על קיאק צבעוני. מכינים הפתעת יום הולדת? שואו אטרקציות לאירועים יכינו את העיצוב הבלתי נשכח והטעים ביותר. יום הולדת לאנשים היקרים והאהובים ביותר – פנקו את ילד יום ההולדת והחברים שלו בהרכבי פירות טריים!

    קיאק עם פירות בכנסים, פגישות עסקיות ואירועי חברה-  האם אתם רוצים להרשים את השותפים העסקיים שלכם במשהו יוצא דופן? רוצים להוקיר תודה לעובדים החרוצים שלכם? תנו מקום לפתרונות יחודיים ולמבצעים מעולים להגיע עם פירות טריים!

    שואו אטרקציות לאירועים זמינים להגיע ולשמח אתכם ואת כל הנוכחים באירוע על ידי מגוון אטרקציות שוות ומיוחדות, כאלו שאתם לא פוגשים בכל אירוע. אין ספק כי בזכות שואו אטרקציות לאירועים החגיגה שלכם תהפוך לבלתי נשכחת!

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן