למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    פעילויות בידור מלהיבות ליום המיוחד ביותר בשנה

    אירוע בר המצווה הוא אירוע מיוחד. ככזה חשוב לוודא שהאורחים יהיו שבעי רצון ובעלי עניין באירוע, במיוחד כאשר מדובר בקהל יעד צעיר במיוחד שיחפש הרבה בידור ואטרקציות מלהיבות שיוכל ליהנות מהן. אטרקציות והפעלות שונות הן חלק בלתי נפרד מאירוע בר המצווה שכן יש הצורך להעסיק את הילדים ולספק להם עניין רב, כך שיוכלו לפרוק אנרגיות מצד אחד ולצבור חוויות שיזכרו לאורך כל החיים מצד שני. חברת שואו אטרקציות לאירועים מספקת מגוונת רחב של אטרקציות מלהיבות לבר מצווה ולאירועים שונים. הצוות המקצועי של החברה ישמח לסייע לכם בבחירת האטרקציות וההפעלות לבר מצווה של הנסיך שלכם.

    מגוון לערב מיוחד ובלתי נשכח:

    • סימולטורים – ניתן לשלב סימולטורים מיוחדים עם משחקים שונים כמו סימולטור נהיגה למשל. ילדים צעירים אוהבים לנהוג, לשחק ולהרגיש שהם במרוץ מכוניות ממש כמו במשחק מחשב. הסימולטורים מדמים את חווית הנהיגה כמעט כמו במציאות ולכן החוויה מהנה ומעשירה יותר.
    • רובוט לד ענק – רוצים להרים את רחבת הריקודים? ניתן להזמין רובוט לדים ענקי ומיוחד שירים את רחבת הריקודים. הנערים הצעירים ייהנו להצטלם אתו ולרקוד לצדו.
    • עמדות צילום מיוחדות – רוצים להפיק תמונות מרהיבות לרשתות החברתיות? לאפשר לילדים באירוע להצטלם על רקעים מגניבים? מגוון קירות צילום מיוחדים אפשריים מחכים לכם לבחירה.
    • מציאות מדומה – מגוון משחקי מציאות מדומה VR מדליקים במיוחד שישדרגו משמעותית את האירוע שלכם.
    • שולחנות משחק – מגוון שולחנות מקצועיים החל מסנוקר, דרך שולחן כדורגל, מתקן כדורסל, הוקי אוויר ועוד. פעילות מהנה ורבה של הילדים המשלבת בדרך כלל גם פעילות ספורטיבית.
    • בר מתוקים – ומהפעילות הספורטיבית לבר המתוקים. מגוון קינוחים, שוקולדים וממתקים על שולחן אחד שיסבו אושר לכל החבר'ה הצעירים באירוע.
    • מסיבת פול מון – איפור זוהר, בגדים זוהרים ומגוון אקססוריז מדליקים, מחשיכים את האורות ורוקדים לצלילי המוסיקה.

    אז אם אתם מארגנים אירוע בר מצווה לנער הצעיר שלכם ואתם רוצים שהכול יעבוד כמו שצריך, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון והצוות המקצועי שלנו ישמח ללוות אתכם בהליך בחירת האטרקציות לאירוע, כולל בחינת שלבי האירוע, קהל האורחים במקום ובחירת האטרקציות המתאימות ביותר.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן