למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    צילום תמונות לאירוע שלכם – כל תמונה שווה אלף מילים

    אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בכל אירוע וכמובן גם בחתונות היא כמובן צילום מגנטים. מדובר באטרקציה נחמדה ביותר, לא יקרה במיוחד, שכדאי לשלב אותה בכל אירוע משמח. מגנטים לחתונה ישולבו היטב בחתונה שלכם עם צלם מקצועי או צוות צילום, שיפיקו תמונות מלהיבות במהלך האירוע, ידפיסו מהם מגנטים שונים ויציבו אותם בלוח מסודר או על השולחן בפריסה כזו המאפשרת לאורחים למצוא את המגנט שלהם ולקחת אותו הביתה למזכרת. כאמור מגנטים יהיו אטרקציה מלהיבה וניתן לצרף אותה למגוון אטרקציות נוספות. חברת שואו אטרקציות לאירועים תשמח לספק לכם את כל מה שאתם צריכים להפקת החתונה המיוחדת עם אטרקציות מלהיבות ובלתי נשכחות.

    דבר פופולרי מאוד בשמחות – מהו ולמה חשוב?

    רבים נוטים לחשוב כי מגנטים לחתונה היא כבר אטרקציה משעממת שלא תורמת יותר מדי לאירוע שלכם. ובכן היא בהחלט אטרקציה ותיקה וניתן לראות אותה באירועים רבים, ואולי דווקא משום כך היא נחשבת לפופולרית במיוחד וכדאית גם להשכרה באירוע שלכם. זה מאוד טרנדי היום לתת לאורחים שלכם משהו קטן למזכרת, כאשר מגנטים לאירועים היא בהחלט אופציה נהדרת ומשתלמת במיוחד. המגנטים ניתנים לנשיאה בקלות בארנק, בתיק צד הקטן או אפילו בכיס. הם אינם בולטים או מפריעים לאורחים שיכולים לשמור אותם ובבית לתלות אותם על המקרר למזכרת.

    כיצד זה עובד ואיך תבחרו נכון?

    מגנטים לחתונה היא אטרקציה הכוללת בדרך כלל צלם או צוות צילום (בהתאם לגודל האירוע). הצלם דואג לצלם את כל האורחים שלכם, מבלי לזנוח אף אחד, ולהפיק את התמונות המלהיבות ביותר. תמונות חדות, איכותיות ומקצועיות שבמבט עליהן יספרו את הסיפור של האירוע ויזכירו לאורחים שלכם את כל מה שעברו לטובה באירוע שלכם. לאחר מכן הוא ייקח את התמונות לעמדת הפיתוח שיקים במקום ויפתח את המגנטים במקום. כעת האורחים שלכם יוכלו להגיע ולבחור את המגנטים שלהם ולקחת אותם למזכרת.

    על מה חשוב לשים דגש בבחירת המגנטים לאירועים?

    כדאי לבדוק 2 דברים עיקריים: את איכות המגנטים (מה שישפיע על שמירה על איכות התמונה לאורך שנים) והצוות המקצועי שאמור להפיק את המגנטים: כמה אנשים מגיעים, כמה מגנטים הם מספקים לכם ומהי רמת העבודה שלהם, האם הם עושים שימוש בציוד חדיש וכו'.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן