למידע נוסף מלאו פרטים


    מתכננים אירוע בלתי נשכח?
    הכירו את המבצעים והחבילות שלנו!!

    exit

    תמונה יפה למזכרת מהאירוע המיוחד

    אירוע החתונה הולך ומתקרב ואתם כבר חייבים לסגור אטרקציות מלהיבות לאירוע. אתם ככל הנראה תרצו לוודא שיש לכם לפחות עמדת צילום לחתונה אחת באירוע, עליה יוכלו האורחים שלכם להצטלם עם תמונה יפה למזכרת. אלה השקיעו זמן רב בלבוש והתארגנות לאירוע, כדי להיות בשיאם לכבוד רגע השיא שלכם, לכן באופן טבעי הם ירצו לנצל זאת ולעשות כמה תמונות יפות. עם עמדת צילום מדליקה שתחכה להם בכניסה למתחם תוכלו לספק להם נחיתה רכה ונעימה לאירוע ולאפשר להם להרגיש מיוחדים כבר מהשלבים הראשונים.

    אז איך עובדת עמדת צילום לחתונה?

    עמדת צילום לחתונה היא עמדה הכוללת תפאורה ומצלמה (או צלם) כאשר המטרה של העמדה היא למשוך את האורחים שלכם לכמה שניות, לעמוד, להצטלם וליהנות ממזכרת מדליקה אותם יוכלו לקחת הביתה, להעלות לרשתות החברתיות ועוד. אין כמו תמונה נפלאה מהאירוע המשמח כדי לנצור את הרגע למשך שנים רבות קדימה. עמדת צילום לחתונה יכול להיות במגוון סוגים וסגנונות עיצוב, החל מקיר הוליווד מיוחד שיאפשר לאורחים שלכם להרגיש כמו בסרטים ועד לעמדת מיני מי שתוציא פסלונים מדליקים עם התמונות של האורחים שלכם. ניתן להפיק גם תמונות על מגנטים, תמונות סטריפ ועוד. יש גם עמדות צילום אוטומטיות הכוללות מצלמה שתוכלו ללחוץ על כפתור וזו תיתן לכם כמה שניות להסתדר ותצלם אתכם.

    עמדות צילום מיוחדות לאירועים:

    עמדת צילום לחתונה יכולה להוסיף המון לאירוע שלכם. היא לא יקרה בדרך כלל ונחשבת לאטרקציה מלהיבה בקרב האורחים שכן רוב האנשים אוהבים להצטלם ובוודאי ירצו מזכרת מהאירוע. אם יוכלו על הדרך להפיק תמונה מדהימה לאינסטגרם או לפייסבוק אז בכלל. ישנן עמדות צילום מיוחדות שיהפכו את העמדה אפילו למיוחדת יותר. סיפרנו לכם קודם על עמדת צילום המיני מי שבה הצוות מפיק עבורכם פסלוני מיני מי מיוחדים שזו אטרקציה ייחודית בפני עצמה אך יש יותר מכך. גם עמדת צילום 360 היא עמדה מיוחדת מאוד עם מצלמה חדישה שנעה סביבכם ב360 מעלות ומתעדת את האירוע, לבסוף מפיקה לכם סרטון של 15 שניות למזכרת ואפילו מאפשרת לכם להוסיף פילטרים או להגדיר צילום איטי/מהיר.

    למידע נוסף מלאו פרטים

    מעוניין להצטרף לשירות?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן